loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 0 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

ریاضی میگه دو خط موازی بهم نمیرسن مگه با شکستن یکی ،
پس من میشکنم به خاطر تو . . .
.
.
.
واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !
.
.
.
کاش باورکنی دوست داشتنت تنها دارایی من است
با بی تفاوت ات مرددم نکن که گمان کنم آن را هم ندارم
تمنا میکنم !
.
.
.
این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …
ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !
.
.

.
.
همین چند روز پیش فکر می کردم!
می توانم عاشق کسی شبیه تو شوم!
از همین چند روز پیش…
هیچ کس!
شبیه تو نیست…
.
.
.
عشق مثل پرواز است،
بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !
.
.
.
در ســــتایش چشــــمهایــت
شــعری نمی توان گفت
خاضـــعانه
تنــها بــاید
تماشـــا کــرد، مســت شد، رهــا شد
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 307