loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 0 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عشق و عاشقی شهریور ۹۲

با توام بی حضور تو

بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم

تا دل نازک پروانه نشکند ؟

وهمه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

نشسته ام

کجا ؟

کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

ذهنم فلج می شـــــود

وقتی می خوانمت و تو حتی نمی گویی جـــــــــانم

.

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

.

با تو زیر بارانم

چتر برای چه ؟

خیال که خیس نمی شود

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

همیشه سخت ترین سیلی رو از کسی می خوری

که روزی بهترین نوازشگرت بود

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

می شنوی ؟

این صدای درد دل های ماه و خورشید است

در کنار هم نیستند اما دل ماه در دل خورشید شب راه دارد

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

دیگر به سکوت آن روز تاریک نمی اندیشم

بیشتر چشم به آن رودی که در کوه دلت سرازیر است دوخته ام

و می بینم چه زیباست عمق وجود تو

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

قـر ار بـگـذار …

هــر جـای دنـیـا کـِه بـاشی به دیـدارتــو خـواهـم آمد

چـمـدان خـاطــره ها را هَم خواهـم آورد

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

دست نخــورده تریــن احساس هایــم را

برای روز مبادای عشـق تو احتکار کرده ام …

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

گمم نکن

قول ..

که گوشه ی حافظه ات آرام بنشینم

بگذار بمانم

آرام گوشه حافظه ات فقـــــــــــــــــط …

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

بالا نمی آید این نفس نیمه

تو مگر هوا بودی

که در نبودنت

آهسته آهسته دارم خفه می شوم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من

در آن لحظه که هیچ کس نیست با من از تو می گوید

ولی درد من از این است که دیریست باران نمی بارد

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

بگــــــــــــذار زمــانـــــه از حـســـادتــــــــ بتـرکَــد

نــــــگشتــــــان مـــن چـــه بـــِه انگــشتـــان تـــــو می آینـــــد …

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

جـــــــانم بـــــــــاش تا به لبــــــم برســـی

می خوام هـــــمه ببینند با تـــو جان به لـب شدم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

چه سخت است درک اینکه چشمانت هم دروغ می گفتند

من تنها به آنها اعتماد داشتــــــم

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

چه می دانی از دل تنگم؟

گاهی به خدا التماس می کنم فقط خوابت را ببینم

می فهمی؟ خوابت را…

.

اس ام اس عاشقانه جدید شهریور ۹۲

.

میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن

.

اس ام اس فلسفی را در برنا بخوانید

.

یک نفر هست که از پنجره ها

نرم و آهسته مرا می خواند

گرمی لهجه ی بارانی او

تا ابد توی دلم می ماند

.

اس ام اس های عاشقانه

.

تورا در قلب شعرم می گذارم

به نام عشق آن را می نگارم

تمام حرف من در شعر این بود

تو را تا بی نهایت دوست دارم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

کاش بودم تک درختی در میان قلب تو

تا وجودم میوه می داد از محبت های تو

.

اس ام اس های عاشقانه

.

میان بندگانت هرچه دیدم هوس ها جانشین عاشقی بود

به دستان دروغین محبت گلی دیدم شبیه رازقی بود

.

اس ام اس های عاشقانه

.

به امید چتر فردایت خیس بارانم

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

در سکوت دادگاه سرنوشت

عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل داده ها از هم جدا

وای بر این حکم و این قانون زشت

.

اس ام اس های عاشقانه

.

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

.

اس ام اس های عاشقانه

.

دل رو زدم به دریا

زدم برات پیامی

فقط برای اینکه

نگی که بی مرامی

.

اس ام اس های عاشقانه

.

ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم

روزگاریست که تنها به تو می اندیشم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

به پرستو نباید دل بست زیرا که او نازک دل است

و می گریزد از ما مانند باد از سرما

و فراموش می کند تمام روزهای باهم بودن ر

.

اس ام اس های عاشقانه

.

شاخه گلت سال ها بود

در میان دفترت خوابیده بود

بی اجازت امروز بیدارش کردم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد

.

اس ام اس های عاشقانه

.

خیالت راحت

دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد

و احساس را شکوفا کند

تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد

اس ام اس های عاشقانه کوتاه Love SMS

بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی

.

اس ام اس های عاشقانه

.

چون کودک بی اراده راه افتادم

با پای نگاه در گناه افتادم

از گونه به سمت چانه ات لغزیدم

از چاله درآمدم به چاه افتادم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

آهای بی مروت

پاسخ دوست دارم مرسی نیست

.

اس ام اس های عاشقانه

.

ارزش قطره های باران را گل های تشنه می دانند

و قدر دوستان خوب را دل های تنگ

.

اس ام اس های عاشقانه

.

بیایید دوباره به عشق خود سری بزنیم

برای دیوار بلند آرزوهایش دری بزنیم

در آسمان زندگیش مهر و باوری بزنیم

اگر قرعه ی بد افتاد بناممان

بیایید تلاش کنیم قرعه ی بهتری بزنیم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

معلم به خط فاصله می گفت : خط تیره

خوب می دانست فاصله ها چه به روز آدم ها می اورند

.

اس ام اس های عاشقانه

.

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد

من امروز غروب می کنم

کجایی ای آسمان من

.

اس ام اس های عاشقانه

.

خسته ام از این زندان که نامش زندگیست

‌پس قشنگی های دنیا مال کیست ؟

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست

ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست؟

.

اس ام اس های عاشقانه

.

صبر کن سهراب …

قایقت جا دارد؟

من هم از همهمه ی روی زمین بیزارم

.

اس ام اس های عاشقانه

.

کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم

و طولانی بودن آن را وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم

حالا که من دلتنگم زمان ایستاده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 446