loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 3 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

قهوه ای چشمانت...قهوه ای تلخ نیاز افتاد
و سیگاری که دودش کنم
بر روی تمام فاکینگ هایی
که  تو را دود کردند
از جهانم...
 آه  تصویر دوست داشتنی ِ من 
در میان دودهای آبی
و پس مانده ی قهوه ام پیدا شده ای انگار
 تا نرفته ای
 مرا ببوس و از عشق حرف بزن...

اشعار کوتاه عاشقانه

خودکشی یعنی من لای جرز دیوار
موش های بی گوش، گوش های بیکار
 
خودکشی یعنی تو،که مرا پُک زده ای
سوختن از مقعد،ناله های سیگار
 
خودکشی یعنی ما،مای ماندن در گِل
پا به ره نسپرده،التزام تیمار
 

خودکشی یعنی عشق،که به من نزدیک است

عاشقی یعنی خواب،با دو چشم بیدار ..
کجا؟! همین جاست...
آغوش من!
 
که روزی هزار بار میخوانمت که بیا
 
و تو
 
در هر هزار بار
 
با شیطنتی تمام
 
صدا نازک می کنی و
 
باز هم می پرسی کجا؟
گآهے ، هر از گآهے
 
فآنوωـ یآدت رآ بـے چرآغ و چلچله روشن کنـґ
 
خیآلت رآحت من ھمآن منـґ
 
هنوز هـґ در این شبهآے بے خوآب و بے خآطرہ
 
میآن این کـوچه هآے تآریک پرωـه میزنـґ
 
امآ بـه هیچ ωـتآره ے دیگرے ωـلآ ґ نخوآهـґ کرد ، خیآلت رآحت ...
------------------
دوستت دارم...
 
به اندازه گل های شمعدانی مادرم
 
به اندازه ی آن تاپ قدیمی...
 
به اندازه بوی چادر نماز مادر بزرگم
 
دوستت دارم
 
بیشتر از آنچه فکرش را بکنی:)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 312