روایت داریم تو جهنم هم کولر هس، اما کلیدش تو بهشت پیش باباهاست از همون جا هم هی خاموشش میکنن



میگن پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد...
خب آخه چیکار کنه بیچاره نهصد سال اختلاف سن!!!??
باباش دیگه آثار باستانی به حساب میومده...
این همه اختلاف نسل رو کی میخواد جواب بده..
معلومه بچه منحرف میشه



به دوستم میگم ابرو بر ندار! نمیبینی این همه پسرای مثل تورو مسخره میکنن؟ میگه پشت هر فرد موفقی هزارتا حرف هست!
آخه شما بهم بگید ابرو برداشتن موفقیت داره آیا؟؟
با همچین آدمایی شدیم ۷۵میلیون..!



یکی از فانتزیام اینه ک یکی عاشقم بشه بعد وقتی اسمم روپرسید بگم مدرسان شریف
بعدبه همه هم بسپرم اگه شمارمو خواست بگن۲۹دوتا۶.
اونقدرک طرف کلافه بشه بره توافق محو بشه.
انقدرحال میده



زن به شوهرش :من خیلی لطف کردم بدون اینکه قیافتو ببینم باهات ازدواج کردم.
مرد :بشین بابا من لطف کردم که قیافتو دیدم و باهات ازدواج کردم.