آقا ما مهد کودک بودیم، داشتیم توی حیاط بازی میکردیم. یه دختره رفت دستشویی...
بعد از دقایقی... خاااااااانوووووم! بیا بشورم!!
ما-D :-D :-D
مربی مهد :-/



به مامانم گفتم:
خارجیا به سوپ میگن استارتر نه شام!!!
گفت: بابات خارجیه یا عمه گور به گور شدت...؟؟؟
اصن لزومی هم نداشت به عمم اشاره کنه ها
لامصــب صرفا خواست بهش بگه گور به گور شده!!!



من به درجه ای از کمال رسیدم که موقع رانندگی به ماشینایی که راهمو بستن فحش نمیدم:)))
فکر کنم کم کم دارم جزو فرشته های مقرب خدا میشم



هر وقت به مامانم میگم فلان دردٌ گرفتم میگه یکی دیگه هم اینجوری شد مٌرد!
ولیکن اسناد و مدارک موجود نشان می دهد من فرزند واقعی همین خانواده ام :|



یه بابا بزرگ دارم خیلی پول دوسته..
یه بار سر نماز بود'تا گفتم این ۱۰تومنی مال کیه؟
یهو نمازشو با صدای بلند خوند..
بعد دیدم اگه حرکتی نکنم ممکنه نمازشو قطع کنه..
رفتم گذاشتم رو جا نمازش تا آرامش گرفت..
بعد نمازش بهش گفتم مال خودم بود باهات شوخی کردم..