loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 1 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

اگه اون که کنارته تو رو بیشتر از من میخواد
اگه با اون راحتی اگه باهات را میاد
اگه روزگار بد تو رو ازم گرفته
اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته
خوشبختیت آرزومه، حتی با من نباشی
.
.
.
تنها رازِ منی
تو را
به خدا هم فاش نمی‌کنم!
.
.
.
در خواب هم راحتم نمی گذاری ،
بی خبر می آیی ، صدایم می کنی …
تا چشم باز میکنم ، باز نیستی !
.
.
.
وقتی مرا بغل کنی
چنان جاذبه ی آغوشت به
جاذبه ی زمین غلبه میکند
که روحم به پرواز درمی آید…
.
.
.
دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛
بگهـ : نرو !
کسے رو میخوامـ کهـ وقتے گفتمـ میرمـ ؛
بگهـ : صبر کنـ منمـ باهاتـ بیامـ ، تنهـ ـا نرو … !
.
.
.
یکی داشت یکی نداشت
اونی که داشت تو بودی،
اونی که جز تو کسی رو نداشت من بودم
.
.
.
پلک دلم می پرد
نشانه چیست ؟!
شنیده ام که می آید کسی به مهمانی !
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 336