دیدی که سخت نیست تنها بودن ؟!!

دیدی که صبح می شود شب های بدون من !!

این نبض زندگی بی وقفه می زند...

فرقی نمی کند  با من ...

بدون من...

دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت

طوری نمیشود فردا بدون من!!!!

هلیا

*********************************

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد  من تو را در قلبم دارم نه در دنیا  

میثم 

*********************************************************

                                               فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است ،دلت که گیر کسی باشد همیشه میگیرد                                                                                           نیلو  

***************************************************************************           

دعا میکنم زیر این سقف بلند،روی دامان زمین،هر کجا خسته شدی،یا که پر غصه شدی،دستی  از غیب ب دادت برسد و چه زیباست که آن دست دست خدا باشد و بس شاد باشی

علی 6      

********************************************************************************************************

پسرک نگاهی کرد و گفت آقا چسب زخم دارم ارزون میدم

گفتم زخمهایم  عمیقتر از این حرف هاست

گفت برو بابا بگو پول ندارم خب؟!   

سلطان سلیمان

******

میرسد روزی که بی هم میشویم

 یک به یک از جمع هم کم میشویم

میرسد روزی که در خاطرات موجب خندیدن و غم میشویم

                                                          گاه گاهی یاد ما کن ای رفیق میرسد روزی که بی هم میشویم                                                                                                                       سلطان سلیمان                

********************************************************

چقدر دوست دارم که یکی رو داشته باشم .مال خودم باشه. یکی که نگرانم باشه.یکی که براش مهم باشم یکی که مثل تو پشتمو خالی نکنه ...دلم میخواد که وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم.

کسی که جواب محبتامو با محبت بده دلم کسی رو میخواد که جلوی دیگران با افتخار بگم این مال منه،این دنیای منه ... دلم این روزا رو به مرهم ،یه دوست داشتن واقعی میخواد

یکی که رفیق باشه یکی که دستاشو بگیرمو با هم یه عالمه قدم بزنیم ...دلم یه دوست داشتنو میخواد...دوست داشتنی که که این روزا به سادگی گیر نمیاد .... مرد بودن به کلفت بودن بازو و سینه نیست...به محکم بودن دکمه شلوار ته که واسه ی هر هرزه ای وا نشه!...مرد اونه که دختره مورد علاقشو تو لباس عروسی تصور کنه نه برهنه ...ادمی که میخواد بره میره !دیگه داد نمیزنه که من دارم میرم ...اونی که رفتنشو داد میزنه که یک مانع رفتنش باشه!من یک دختره ایرانیم ...بدان...حوای کسی نمیشوم  که به هوای دیگری برود ...تنهاییم را با کسی  قسمت نمیکنم که روزی تنهاییم گذارند ...روح خداست که در من دمیده شده و احساس نام گرفته ...ارزان نمیفروشمش

میترا جون

*****************************************************************

گرگی عاشق گوسفندی شد و از ترس این که روزی هوس خوردن معشوقش کند. تمام دندان هایش را کشید . گوسفند وقتی گرگ را دید خندید  و مسخره کرد گرگ گفت:بخند این است عاقبت عاشقی گرگ بر گوسفند

نینا جون 

**************

تلخی مشرو ب رو به جون میخرم ،که فقط وقت خوردن بگم به سلامتی تو !!!

نینا جون

*****

همیشه لبخند میزنم تا تمامی غمهایم را پنهان کنم ،نمیخواهم بدانی درد با تو نبودن وسعتی است به اندازه تمامی غمهایم.

نینا جون

*********************

اینقدر ورق های زندگی ام را بهم نریز،حکم همان *دل*است. که برای تو می تپد...

0937***4244

****************

آنقدر از هم دور شده ایم ،که وقتی تو به شب میرسی ،من از سحر هم گذشته ام ! نمی بخشم زمین را که اینگونه نامردانه می چرخد

0937****4244

*************

 ای کاش میشد قبل از خواب ،یه گوشه نوشت خدایا از آدمهای دنیایت دلم گرفته ،خیلی خسته ام فردا بیدارم نکن ....

0937***4244

*************************************************

فراموش کردنت کار آسانی است!کافیست دراز بکشم چشمهایم را ببندم و نفس نکشم 

گلی جون

****

دیگر گریه نمیکنم فکر نکن از سنگم !من مرد هستم تنهایی قدم زدنم از گریه کردن درد ناک تر است

گلی جون

*****************

گاه آن که سراغی از تو نمیگیرد دلتنگ ترین برای دیدنت است و انکه تو او را نمیبینی نامهربان نیست 

گلی جون

**********************

یه وقتایی دلت میخواهد یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه :

اگه گفتی من کیم 

تو هم دستشو بگیری و بگی :هر کی هستی فقط بمون

عرفان

**********************************

 

 

دوستان عزیزی که بیشتر از سه اس ام اس ارسال کرده بودن بخاطر عدالت درج نشد و کسانی که میخواهند اس ام اس بدن باز برای رقابت وقت  است 

دوستان لطفا در نظر سنجی سایت که در گوشه  سایت سمت چپ است شرکت کنید تا جایزه نا قابل این دوستان تقدیم شود.