loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 0 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی

و من عجیب ؛ به آغوش تو

از آن سوی فاصله ها

خو گرفته ام . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببـــیــــــن این اسمش دلــــــه !
اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی
اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه …
میشد مغــــــــز !
دلـــــه ..
نمی فهمــــــه … !
خواستم اطلاع بدم


قبول که ما دو خط موازی هیچگاه به همدیگر نمی رسیم !
ولی فقط کمی فاصله را کمتر کن ، میخواهم بهتر ببینمت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ، قرار
دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها
میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها
 ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فاصله یا تو
چه فرقی می کند ؟
هر دو مرا یاد یک چیز می اندازد ...تنهایی …!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده
نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض
 یک طرف خاطره ها ، یک طرف فاصله ها
 در همه آوازها حرف آخر زیباست
 آخرین حرف تو چیست تا به آن تکیه کنم
 حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چندان هم دور نیستی ؛ فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !
آری ، “نمیدانم” کجایی ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 337