دقت کردین توی بعضی از سوالای ریاضی دیگه پیدا کردن جواب صحیح ملاک نیست

فقط آدم فقط دوست داره یه چیز به دست بیاره

و پیش خودش بگه : اینم که درست جواب دادم ؟؟؟

.

.

من نمیدونم این اسایتد چشونه ؟!؟! خب عزیز من شما که داری ۹٫۵ میدی خب بده ۱۹٫۵ !!!

که چی مثلا ؟ یه ۱ مگه چقدر جوهر مصرف میکنه ؟ اصلا بیا پول جوهرشو خودم میدم ؟

فکر کنم به خاطر قیمت دلار باشه یا اینکه واردات جوهر ممنوع شده !!!

.

.

دقت کردین که بعضی امتحانارو با اعتماد به نفس و سینه ستبر میرین برای نمره ۲۰

ولی وقتی سوالارو میخونین چک میکنین که تا ۱۰ میتونین بنویسین یا نه ؟؟؟

.

.

توهمی که هیچوقت عملی نشد :

امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو

و دیگر هیچ !

.

.

دانشجویان گرامی به لحظات ملکوتی “غلط کردم از ترم بعد میخونم” نزدیک میشویم !

.

.

واقعا دقت کردین ؟؟؟

لدتی که در پیچوندن دروس و افتادن با فراغ بال و طیب خاطر هست

در حضور ۱۰۰%توی کلاس و پر کردن ۸برگ پشت و رو سر جلسه امتحان و ۲۰شدن نیست ؟

.

.

بابام این ترم میگه یکمم درس بخونی بد نیستا !!!

گفتم تو درس می‌بینی و من پیچشِ درس

بابام ١٠دقیقه سر تکون داد و اتاقو ترک کرد !

.