loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 0 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

دختر خالم با گوشی خالم اس داده میگه میمون پاشو بیا یه سر به من بزن امروز!

منم جواب دادم چشم خاله جون میام حتما!

دختر خالمم جواب داده خاک تو سرت منم فلانی،دست خط مو نشناختی؟؟

من :|

دختر خالم :@

انجمن خوشنویسان ایرانی :|

MTN ایرانسل :|

.

.

اینایی که تو این چند روز فیلتر شکن خریدن آی می سوزن آی میسوزن :)))

.

.

من تو دفترچه تلفن گوشیم اصلا شماره دختر سیو نکردم!

ولی ممکنه مثلا به سیا زنگ بزنی اون ور خط یه داف با صدای خسته بگه عـــــــــــوم معله؟

:))

.

.

یادش بخیر بستنی دوقولو میخریدیم از وسط نصف میکردیم

از کاملش هم بیشتر میچسبید ^_^

.

.

اعتراف ميكنم يه بار 14 فروردين معلم داشت دفتر مشقا رو نگاه ميكرد منم ننوشته بودم

3 نفر مونده بود نوبت من بشه زدم زيره گريه بعد 10 دقيقه گريه معلم پرسيد چي شده؟

گفتم دفتر مشقمو دزديدن نيست!

هيچي ديگه يه 20 به من داد به بقيه هم يه منفي داد!

يه همچين ادم با سیاستی هستم من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 413