loading...
فان کده|دهکده سرگرمی
ADMIN بازدید : 0 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بنده یادمه بعضی‌ وقتا با سایه خودم درگیر بودم تو خیابون که مثلا من زودتر از اون برم یا بتونم پامو بذارم روش !

.

.

شانس که ندارم بخدا :|

مرغ عشق خریدم صدا ترمز دستی میده !!!! :lol:

.

.

بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن ، اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن !

.

.

تفاوت بعضیا با عکساشون مثل تفاوت عکس رو پاکت بستنی عروسکیه میهن با خود بستنیه !

.

.

ترسناک ترین جمله در زمان کودکی : وایسا برسیم خونه ، اصلا یه وضعی !

ینی تا برسیم خونه ١٠٠ بار آرزوى مرگ می کردیم !

یه بار تو ماشین خودمو زدم به خواب ، وقتى رسیدیم خونه ، بابام یه طورى که من بشنوم به مادرم گفت ، حیف که خوابه وگرنه ادبش میکردم حالام عیب نداره فردا صبح که بالاخره بیدار میشه !

نشون به این نشون که فرداش تا ساعت ۵عصر تو تخت غلت میزدم ینى من خوابم :))

.

.

یارو دماغشو عمل کرده

عکساش که هیییچ … دیگه تو دستشوییم نیمرخ وِل میده !

.

.

اگر بگم ماه منی ، ستاره عمر منی

واسم شکلات میخری ؟؟؟

حالا که فکر می کنم می بینیم یه شوکولات ارزش این همه دروغ رو نداره !

.

.

قبول دارین بیسکوییت مادرای قدیم بهتر بودن ؟

دیروز یکی خریدم مزه پدر میداد :|

.

.

ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﺳﺨﻦ ﺍﺯ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺍﺳﺖ ، ﻧﺎﻡ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﯿﺪﺭﺧﺸﺪ ! :|

.

.

ﻳﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻫﺴﺖ ، ﺍﺳﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺵ ﻧﮕﻬﺪﺍﺷﺘﻦ ﺷﻴﺸﻪ ﻋﻄﺮﻫﺎ ﻭ ﺍﺳﭙﺮﻱ ﻫﺎﻱ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ :|

.

.

ترسم از اینه پسرایی که شلوار قرمز و صورتی میپوشن و ابرو برمیدارن ، کم کم موهاشونو خرگوشی ببندن !

.

.

این دخترایی که آخر جمله هاشون مینویسن : دخترا دست جیغ هووورا

برنامه کودک زیاد میبینن یا کودک درونشون زیادی فعاله ؟؟؟

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 491